Kaip išsirinkti patalpas internetinei parduotuvei
Parduotuvės rinkodara realiame gyvenime prasideda nuo vietos pasirinkimo. Yra du problemos sprendimo būdai: tai yra intuityvus sprendimų priėmimas ir apgalvotas skaičiavimas.
Bendra užduotis yra tokia
- Yra internetinė parduotuvė pavyzdžiui tokia kaip secretbeauty.lt, reikia fizinės vietos;
- Vieta turi prisidėti prie didžiausio vietos, kaip atskiros mažmeninės prekybos parduotuvės, pelningumo;
- Ir tai puikiai veikia kaip internetinės parduotuvės atsiėmimo taškas.
Iš karto perspėsiu dėl populiarios idėjos atsidaryti kur nors pigiau, kaip taisyklė, kažkur atokiau nuo miesto centro ir pagrindinių transporto srautų. Iš pradžių gali atrodyti, kad pinigai už nuomą yra maži ir, atrodo, galite pabandyti ir pamatyti. Tiesą sakant, verta manyti, kad tokios patalpos beveik visada yra pačios nuostolingiausios.
Pagrindinė klaidų priežastis – pasirinkimo nepatogumai
Psichologai, tyrinėję karius Vietname, atrado labai įdomų faktą. Sudėtingomis aplinkybėmis žmogus nekuria kelių sprendimų modelių, kad paskui pasirinktų optimaliausią, o padaro tai, kas pirma šauna į galvą, jei apytiksliai atrodo pagrįsta idėja. Panašiai yra ir su patalpomis: daugelis žmonių renkasi pirmąjį, kuris atrodo pagrįstas.
Bendrieji kriterijai
- Transporto pasiekiamumas. Niekas neis atsiimti prekių iš internetinės parduotuvės, kur sunku pasiekti ar pasiekti. Tai reiškia, kad be transporto pasiekiamumo jūs tiesiog atidarote atskirą pardavimo vietą realiame gyvenime. Taip pat turime turėti atsiėmimo tašką: tai suteiks daugiau užsakymų, be jau esančių pirkinių internetu. Principas paprastas: jei reikia daugiau nei dviejų trumpų frazių paaiškinti, kaip patekti į parduotuvę, vieta netinkama.
- Gražus rajonas. Jei jau esate rinkoje, įvertinkite, kur dažniau pristatote, o kur čekio vidurkis didesnis. Greičiausiai pardavimai „gatve“ šioje srityje bus didesni.
- Pirmoje linijoje (ty pagrindinėje gatvėje) arba antrinėje gatvėje, bet visada tiesiogiai matomoje iš pagrindinio eismo srauto. Jūsų taškas turėtų būti lengvai randamas ir matomas daugeliui. Nepamirškite, kad jūsų ženklas yra labai svarbus elementas pritraukiant klientus iš visos vietovės.
- Gerai, jei yra vitrina. Tai labai padidina konversiją. Jei jūsų gaminys patinka pakankamai plačiai auditorijai, tada ekranas dažnai tampa vienu iš svarbiausių veiksnių.
Verta įvertinti, ar netoliese yra kavinių, biurų centrų, universitetų ir kitų objektų, kurie generuoja žmonių srautus.
Kitas žingsnis
Dabar susitariame su kiekvienu patalpų savininku ir ieškome laimikio. Visada stenkitės išsiaiškinti, kodėl patalpos nuomojamos, kur ir kodėl išvyko ankstesnis savininkas ir pan. Iš esmės gamtoje niekada nebūna patalpų be kliūčių ir problemų: jūsų užduotis yra jas visas surasti ir suprasti, kokios jos svarbios jūsų verslui.
Savininko ir tiekėjo įtraukimas
Savininkas nenori susitikti. Turite suprasti, kad kaip jums nereikia tirono savininko, taip ir jam nereikia netinkamo nuomininko. Jei jis nenori susitikti, vadinasi, jam nesvarbu su kuo, tada tikėkitės laimikio.
Teikėjas įtrauktas. Kai kurios išlaidos gali būti netiesioginės: tai yra privalomas šio pastato tiekėjas už pernelyg didelę kainą, saugos ir kitos susijusios paslaugos. Patikrinkite, klauskite, įvertinkite visus veiksnius.
„Sveiki, mes esame santechnikai!“ Jei vieta yra rūsys arba pirmas aukštas, tada ten gali būti inžinerinių tinklų dalis, kuri yra svarbi visam pastatui. Tai reiškia, kad maždaug tris kartus per mėnesį darbo grafiką kelioms valandoms trikdys santechnikai ir kiti charizmatiški personažai.
Verta iš anksto pagalvoti, kaip bus iškraunamos secretbeauty.lt kūno priežiūros priemonės bei kitos prekės. Tinkamas langas ar antras įėjimas yra pliusas, antraip rizikuojate paralyžiuoti punkto darbą priimant prekes.
Iki sutarties pasirašymo kaip priedą turite turėti išorinės reklamos eskizą (dažniausiai iškabą ir lentelę). Tada yra visos nesutarimo galimybės.