Nekilnojamojo turto lauko reklama
Ar žinojote, kad efektyviausia priemonė, kuriant Jūsų turto paklausą, o kai kuriais atvejais pagrindinė ir vienintelė, yra išorinė reklama su Diaro.lt, esanti ant išorinių pastatų sienų ir fasadų.
Kai kuriuose nekilnojamojo turto segmentuose, tokiuose kaip namai, sklypai ir kai kurios komercinės paskirties nekilnojamojo turto rūšys, išorinė reklama užima nemažą procentą besikreipiančiųjų. Skirtingai nuo butų, kuriems šis procentas gali būti minimalus.
Bet tuo pačiu, net jei kreipęsis tik 1% visų potencialių klientų, šis procentas gali būti lemiamas. Nes dėl tik pačiam pirkėjui žinomų priežasčių jis bus labiausiai motyvuotas pirkti (tinkamas plotas, artumas iki darbo ir pan.), o tai gali patvirtinti anksčiau įvykdyti sandoriai.
Kur ir kaip reklamuotis
Reklama gali būti dedama ant pastatų fasadų ir montuojama ant atskirų laikmenų. Priklausomai nuo paties objekto vietos, palyginti su vietomis, kuriose informacija gali būti matoma potencialiems klientams. Paprastai situacijos yra imituojamos, atsižvelgiant į galimą potencialių klientų, praeinančių ar važiuojančių pro turtą, dėmesį matomu atstumu nuo objekto gatve, keliu ar greitkeliu.
Būtina atsižvelgti į tai, kad potencialūs klientai gali būti atsitiktiniai žmonės, kurie praeidavo pro šalį, važiavo pro šalį ar nuolat būna šalia turto. Tai taip pat gali būti kaimynai arba lankantys giminaičius ir draugus, kurie gali susidomėti pasiūlymu. Gali būti net giminaičių, kurie apie išpardavimą sužino tik pamatę skelbimą ir taps lygiaverčiais su kitais klientais, taip sukurdami papildomą paklausą.
Jei tai privatus namas, kotedžas, miesto namas ar vasarnamis, tada reklama dažnai dedama ant tvoros, matomoje fasado dalyje. Galite uždengti langus ten patalpindami laikmeną, bet pageidautina tam tikro formato (perforuoto paviršiaus – tinklelio, skylėje), kad patektų natūrali šviesa ir galėtumėte žiūrėti į gatvę iš vidaus. Kartais tenka statyti ant stogo arba įrengti konstrukcijas tarp namo ir tvoros, nes kitas namo dalis nuo pašalinių akių užstoja įvairios kliūtys.
Butams vietos taip pat gali būti langai, balkonai ir lodžijos. Galite naudoti fasado šonines sienas ir bendrą namo stogą. Tikslinga įrengti stulpelius šalia priekinių durų ir viešose vietose.
Atsižvelgiant į oro sąlygas ir vėjo srautus, galinčius pakenkti reklamai, vietoms gali būti įrengtos įvairios konstrukcijos, reklaminiai stendai.
Lauko reklamos tipai, formatai
Priklausomai nuo objekto, jo vieta, rinkodaros biudžetas, formatai ir tipai gali labai skirtis dydžiu, gamybos medžiaga ir tvirtinimo būdais.
Reklaminės lentos (reklamos lentos) įrengiamos tiek potencialaus pirkėjų rato vietose, tiek yra tiesiai prie paties objekto.
Atkreipkite dėmesį, kad ši reklama vis tiek bus matoma vakarais. Todėl apsirūpinkite diodiniais prožektoriais (santykinai pigūs, atsparūs dilimui, nepralaidūs vandeniui ir nevartojantys daug elektros energijos).
Lauko reklama taip pat apima: iškabas, konsoles, stovus, stelas, lipdukus (aplikacijas) ant stiklo (langų).
Dizainas. Gamyba. Montavimas
Prieš spausdinant reklamą patariu pasidaryti lauko reklamos gamybą iš diaro.lt tai yra vizualizaciją, kad suprastum kaip ji atrodys iš išorės. Pavyzdžiui, jei parduodamam butui reklama yra viršutiniuose aukštuose, o informacija yra parašyta mažomis raidėmis arba blogai matoma dėl prastai parinktų spalvų, tada talpinimo efektyvumas artėja prie nulio.
Tuomet, prieš pat reklamos pradžią, verta fotografuoti objektą iš tų taškų, kur planuojamas objekto ar reklamos vietos matomumas. O grafiniuose redaktoriuose sukurkite kelias parinktis, skirtingas spalvas, informacijos turinį ir pasirinkite sėkmingiausius spausdinimui.
Pasitaiko, kad ant aukščiausios klasės gyvenamųjų kompleksų teritorijos ar fasadų reklamą dėti draudžiama, tačiau galima reklamuoti ant langų iš buto vidaus. Pavyzdžiui, įdėkite informaciją, atspausdintą ant A4 formato lapų.
Reklamos nebuvimo ir talpinimo priežastys
Dėl neaiškių priežasčių, o kartais ir nepagrįstų baimių, savininkai bijo arba nenori talpinti lauko reklamos. Arba jie nenori viešumo tarp kaimynų, kad jie nežinotų apie pardavimą, taip atimdami galimybę bendrauti, galbūt su potencialiais pirkėjais. Kartais bijo vandalizmo, kad chuliganai išdaužys langus, jei ant langų pamatys sroves. Arba yra elementarus nepasitikėjimas ir nesupratimas tokio tipo rinkodara, kartais lydimas savojo, vidinio netikėjimo teigiamu rezultatu.
Trumpai supažindino mane su galingu nekilnojamojo turto pristatymo kanalu ir supažindino su pirkėjų pritraukimu. Tema yra labai didelė su daugybe niuansų ir detalių, kurios sprendžiamos konkrečiose situacijose. Tikiuosi, kad apibendrintos informacijos pakaks geram Jūsų nekilnojamojo turto pardavimo ar nuomos pradžiai.